četrtek, 18. avgust 2011

Zategnjen vrat

Nasvet, ki sem ga dobila danes. Najboljše zdravilo za depresijo je ljubezen.
Oh. Hecne stvari.

Sicer ne razumem ravno koncepta, da greš na terapijo. Masažo.
In potem prideš domov čisto na glavo postavljen.
Spala sem še celo dopoldne, ker se nisem mogla skupaj sestavit. Mogoče je bil pa prevelik šok za telo.
No, sedaj sem super. Zdi se mi, da je moj hrbet prišel k sebi, ker je luknja izginila.
In pravijo, da imam blazno zategnjen vrat. Čudno, če se sploh ne morem sprostiti.

Danes sem imela med sproščanjem gromozanske probleme, ker nikamor ni funkcioniralo.
Preveč sem napeta in zategnjena za take stvari. In potem so rezultati prav takšni. Moj vrat je zategnjen.
Mislim, da me ravno to muči. Da se ne znam sprostit. Vedno so neke zavore.

Ko se naspiš, je najboljša stvar dolg sprehod.
Po gozdu. Po senci. S cvetličnim krilom. Slamnikom. Psom.
To mi vrne nasmeh na obraz. To mi prežene vse misli stran. Jih skrije v kotičkih pod drevesi, kjer jih ne rabim. Vsaj za zdaj ne.
Vrnem se popolnoma super.

Zelen predpasnik. Gora palačink. Jutri za zajtrk.
Za večerjo je bila postreženo tortica. Direktno iz Zvezde. Mmmm.
Čokoladno. Sladko.
Lahko zaprem oči in globoko izdihnem.

Enrique Iglesias & Usher feat. Lil Wayne - Dirty Dancer


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...