torek, 9. avgust 2011

Prinčast moleskine

Danes moj besedni zaklad obsega zgolj nekaj besed.
Ustavi se nekje pri becki. Žurki. In upokojencih.
Oh, ja. Kdo bi si mislil.


Zadnje dni te besede čisto preveč uporabljam.
Saj vem.
Če sem bila včeraj produktivna, sem danes pravo nasprotje temu.
Danes sem bolj zapolnjevala čas in prostor okoli sebe. Natanko tako, da sem bila povsod in naredila nič. Da ste me videli, pa me ni bilo.
Skratka - žurka.
In moj pomen besede žurka je preprosto zbledel. Tu je le ostal prizvok, ki počasi bledi.
Smiselno? Ne.


Lastim si eno krilo. Več. H&M. Kakopak.
In še eno Moleskine beležkico. Torkat v izvedbi Malega princa.
Ja, to obstaja. Dejanska beležkica na kateri je narisan Le Petit Prince.
In njegov slavni citat, kar v izvirnem jeziku.
"L'essentiel est invislbe pour les yeux." Ker ta je sedaj velikost tudi za najmanjšo torbico. Vse dokler ne zmanjka strani. Ali huje. Navdiha.


Zaloge v knjižnici nisem že dolgo pregledala.
Luže. Luže. Lužice.

Če je ponoči lilo, so jutranje posledice prav takšne.
Ena fotografija je malo fotošopirana. Z malček odvečnega meglenja. Ampak res se nisem mogla upreti. Je bilo preprosto čudovito.


Kot je bil prizor zvečer čudovit.
Pri sosednji hiši so gorele luči, ki so skozi špranje v strešnikih oddajale svetlobo v svet. V temno noč.

Tyler Ward - U Smile



2 komentarja:

AljA pravi ...

Ta moleskine je tok luštn! :)
In prav fino te je 'spet' brat.

Kaja Zalokar pravi ...

O ja. Če ga nisem mogla pustiti v trgovini samega na polici.

Hvala. Tebe je tudi fino spet slišat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...