sreda, 31. avgust 2011

Avdio knjiga

Nisem pričakovala, da bo knjiga tako drugačna od filma.
In ugotavljam, da so avdio knjige zakon. Daš na mobitel. Vtakneš v zvočnik. Znosiš vse ustvarjalne pripomočke na teraso in ustvarjaš ob zgodbi.
Obožujem, ko si lahko ustvarjaš lastno podobo. Da si ustvarjaš lastno predstavo.

Lakiranje nohtov ni zame.

Ugnezdila sem se v postelji pod mojo. In nočem iz nje. Vsaj zaenkrat še ne.
Zjutraj mi ni do vstajanja. Vsaj ne takoj.

Cel dogodek nastane, ko se celotna zbrana družina nabere prav okoli računalnika in gledamo kako se igrajo Olimpijske igre.
Hecna reč. Hecni ljudje.

Jaz pa pečem puhast šmorn. Kuham scmarjene zrezke. In kuhinjo pustim popolnoma zaparjeno. Ker ni zakajena in obdana z dimom. Obdana je s preveč pare. Kako to potem funkcionira?

Tema, ki je danes aktualna je šola. Kaj obleči. Kaj obuti. Kaj imeti sabo.
Meni pa dol visi za te zadevščine. Še vsaj en mesec.
Jutri se začenja september, kar pomeni, da že skoraj stopamo v jesen. No, jaz pa odštevam še en mesec in obrnem list koledarja.
Še vedno me zabava Mucha.

Videla sem 29 načinov kako ostati kreativen. Zabaven video.
Čeprav imam tudi 33 načinov, kako ostati kreativen.

Naredi seznam.
Nosi beležko povsod.
Poskusi s prostoročnim pisanjem.
Pojdi proč od računalnika.
Nehaj se sekirati.
Vzemi si pavzo.
Poj pod tušem.
Pij kavo.
Poslušaj novo glasbo.
Bodi odprt.
Obdaj se s kreativnimi ljudmi.
Pridobi si povratne informacije.
Sodeluj.
Ne vdaj se.
Vadi, vadi, vadi.
Dovoli si narediti napake.
Pojdi nekam, kjer še nisi bil.
Preštej svoje blagoslove.
Naspi se.
Tvegaj.
Krši pravila.
Ne delaj na silo.
Preberi stran iz slovarja.
Okviri.
Prenehaj biti popolnost nekoga drugega.
Imaš idejo? Zapiši jo.
Pospravi ustvarjalni kotiček.
Zabavaj se.
Dokončaj nekaj.

Prepuščam večeru, da preide v noč. Prepuščam noči, da preide v jutro. V nov dan.

Beyoncé - Love on Top


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...