sreda, 14. december 2011

Džirafa

Once Upon a Time je kul.
Sedaj sem še to dodala moji preveč obsežni listi trenutnih serij. Ne znam nehati in ne gledati.
Mogoče bi človek začel verjeti, da imam rahle probleme. Ali pa manjšo obsedenost.
Čeprav pravljice...
Zadnji čas se precej poglabljam v "ever after" in "eternity", torej "za vedno", "večno"...
Nekako se mi zdi grozno, v tem smislu, da je predolgo. Neskočno. Nepredstavljivo.
Nesmrtnost in večnost sta pretirani. Ker - zakaj bi si to sploh želel?
Kdo bi si želel večno živeti?


Naredila sem venček. In ga obsedila na vrata.
Navdih in navodila sem našla nekje med posti na blogu evasardina.


Fraza "boli me" dobi preveč dobeseden pomen. Sej, če bi znala delati z naglasnimi znamenji bi poskušala naglasiti, ampak to mi ni nikoli šlo kaj preveč dobro od rok.

T'pau - China in your hand



1 komentar:

Katarina pravi ...

Super venček! Sem ga tudi jaz opazila pri njej pa (še) nimam dovolj rolc

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...