ponedeljek, 29. april 2013

Delaš čudno

A ste že slišali Kate Middelton? Tudi jaz ne. Ampak sedaj je prišla ven njena prva uradna izjava in lahko smejočim podobam, premikajoči se sliki, dodamo še zvok. Zveni starejše in bolj resno. Ampak ima pa nadvse prikupno oblekico.

prisrčen: ki ima, kaže do ljudi odkrit, naklonjen čustveni odnos; ki daje zaradi svoje prikupnosti, lahkotnosti, nežnosti prijeten videz

Nisem bila za izlet v Gardaland. Malo sem čutila pritisk v prsih že, ko sem samo gledala posnetek Blue Tornada. Takšne stvari niso zame. Dovolj je adrenalina že, ko se pripeljem na vrh klanca in ne vidim ceste naprej.
Prepričevanje me je še bolj odvračalo od obiska. Bila sem dvakrat in mislim, da je bilo čisto zadosti.

Life of Pi. Uspelo pogledati. Moram reči, da je dober film, ampak si ga želim ogledati v enem kosu, saj sem že malce zgubila nit zgodbe, ko se je tako kruto trgala med vsakim daljšim premorom. Hudi so posnetki oziroma specialni učinki živali. Predvsem tiste scene s surikati.
Želim si ga še enkrat ogledati. Čez čas.

Hotel Transylvania. Jeeej. Risanka! Čeprav sem gledala sinhronizirano verzijo, sem preživela. Zakaj vedno tako izpostavljajo različne slovenske naglase?
Skratka. Luštna stvar. Če lahko pošastim, ki se bojijo ljudi, rečeš luštne.

Valjanje od smeha po postelji. Prezgodnja budilka. Odkrivanje stvari v kuhinji.
Ostanem sama, dokler se vsi ne prikažejo doma.

Adi Smolar - Srečno Pot (instrumental)



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...