ponedeljek, 1. april 2013

Nič šaljenja za prvi april

Vidim, da sem prišla do 70000 ogledov. Pestro.

Mislim, da imam rahel problem z natečaji. Danes sem naletela na še enega na Facebooku. Tokrat se gre za Busko. Na kratko so to nalepkice za Urbano.
Tako, da lahko ocenite moje. Lotila sem se ilustracij. Živalskih.

Pes. Gospodič gentelman.
Mačka. Mična gospodična.
Sova. Fin gospod.

Bilo je to, ali pa delo za faks. Pa sem se odločila za živali. Tisto drugo me še vseeno čaka. Že nekaj časa.
Res ne vem več, kaj imam s temi natečaji.
Pa dramsko besedilo. Brisače. Sedaj tole za Busko. Potem morda še za Gorenjko. Skratka, prav pestro je.
In ko smo že pri dramskih besedilih, še en članek dobim v KŠK-jev Zapik.
Nazadnje je bil intervju v Kranjskem glasu. In obvestila o zmagi na radiu, večih.
Očitno se mi kar dogaja. Precej.
Mislim, da res nisem verjela, da se kaj takšnega lahko zgodi. Na področju pisanja.
Da bom doživela to, da bom napisala dramo. Zmagala. In bo potem uprizorjena. Še v najbolj nadrealističnih sanjah si ne bi kaj takšnega predstavljala. Skrajni čas je že, da se uščipnem.

Ježek se je pojavil na koledarju. Jajce sem pobarvala na belo z velikim rdečim srčkom. Film sem porabila do konca in ga nesem jutri razvit. Se že veselim fotografij, ker pojma nimam kaj vse se je fotografiralo.
Pol leta nazaj. In še več.

Največjo šalo je pripravilo vreme. Sneg aprila. To je bilo skoraj to za prvi april.

Za vse, ki veste in ne veste. Game of Thrones je danes zunaj. Vsi ti podatki so mi znani, čeprav ne gledam.
Sicer pa smo spet pri potici, remiju in dveh izgubljenih igrah.
Ko poslušaš Lano, se ti zdi, da si se znašel v drugem stoletju. Danes poslušam Lano Del Rey.

Lana Del Rey - Chelsea Hotel No 2



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...