četrtek, 4. april 2013

Moj Ron je štiri

Vreme v kombinaciji s predavalnico na faksu počasi in vztrajno srka življenje iz mene. Skupaj z voljo in optimizmom. Prav grozno je.
Zrak v računalniški učilnici skupaj z vzdušjem je tako mračno, turobno in ralo depresivno. Nekaj od računalnikov, nekaj od vremena in nekaj od naloge, ki jo izpolnjujemo. Ta kačji pastir v programu za modeliranje je prava muka.
Prav očitno je bilo, ko sem zapustila učilnico in faks, ker se mi je zdelo, da sem lažje zadihala. Grozno energijo ima tista učilnica.
No, tako je bilo včeraj.

Naš štirinožni pasji družinski član danes praznuje štiri leta. Štiri leta!
Četrtega četrtega trinajst. Same štirice. Pa še štiri je star. A ni dobro? Jaz bom pa 22, kar dobimo tudi eno štirico ven.
Skratka imeli smo mini fotošuting. Midva z bratom in pes. Družinsko in pes. Pes. Brat. Midva z bratom. Kar nismo nehali.
Kuža pa je pravi lepotec. Ron je še novo vratnico dobil, ker je tista oranžna popolnoma izgubila svojo prvotno barvo.
Sedaj se ponosno sprehaja naokoli v turkizni.


Ilustriranje. Iskanje besedila. Sestavljanje. Prost četrtek je potrebno izkoristit in narediti kaj pametnega za jutri. Nekaj pa morda bo.

San Cisco - Beach



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...