nedelja, 6. september 2009

Belvi

mood: super

Ah. Noč radia Belvi. Zabava za rojstni dan. Ob začetku šole.
Sicer se ne spomnim, kdaj sem bila nazadnje ampak vseeno. Letos sem bila spet tam. Skupaj z Laro. Urško in Barbi.


Še preden je Lara prišla, sem doživela hladen tuš, saj so se me malce sposodli. Obup.

Seveda, da se spokamo to traja. Čugumi pijača, ki ima okus kot sirup, ki smo ga pili, ko smo bili prehlajeni. Moje zanimive ugotovitve.

Zunaj je skoraj da zima. Polno mladine okoli trgovskih centrov. Kako jim vedno uspe, da nas zamenjajo za fazanke. Sicer pa tisti, ki sploh še niso bili fazani, so pridno komirali ali pa bili totalno naliti, saj so morali biti pred polnočjo doma. Gremo se Pepelko.

Res se nisem zavedala, da je od Merkurja do Lidla najdaljša pot. Midve z Laro pa totalno neučakani in na trenutke malce zmrznjeni. Noga ob nogo. Potem pa iz daljave končno pritečeta še moji bivši sošolki. Jeej.
Obsedimo na pločniku in počasi pijemo vsebino v flašah. Eno poplakni z drugim. Juhej.

Načrt in se spravimo notri. Ampak kaj, ko se izmuznemo tako, da sploh ne pregledajo.


Na odru so neznani. Potem se pojavi neka Kristina (?). In ja. Obup. Koga vse spustijo na oder.
Tangels. Dejansko so vredu. Čeprav so zapeli samo en svoj komad. Ampak še tega smo poznali.
Radolfi in odločanje med dejstvom ali je komad znan ali ne. Z Urško sva se čisto vživeli in uživali. Pop Design spet z Miranom Rudanom. Teh že dolgo nisem slišala. In na koncu se je pojavil, kar med publiko.
Majčke so letele daleč. Veliko predaleč.

Za presenečenje smo upale na Tabuje (samo upanje je bilo ja) ali pa Plestenjaka (smeh). Nekje je padla ideja, bolj zafrkavanje kot ne, da bo prišel Murko na oder.
Luči se ugasnejo in kdo se pojavi... Murko. O bed.
Izžvižgali so ga v nulo. Slišalo se totalno nič ni in vsi smo na plano zvlekli mobitele in fotoaparate.
Tip misli, da je car.


Kingstoni so zabavni in me se prerinemo v prvo vrsto. Sodelujejo s poslušalci in mi z njimi. Zabavno.
In potem pride... Omara. Jeeej. Nekdo, ki smo ga cel večer čakale. Dejansko je Omar kul.
Videla sem Mašo, ki se je znašla v VIP prostoru in jo prosila za fotke od bližje, ampak ni šlo.
Skakale smo, pele, se drle na ves glas. Noro. Ampak Omar pa je car. Resno.
In prekratko je bilo. Štirje komadi so občutno premalo, no. Lahko bi skenslali Sanjo Grohar z Aspirinom ali pa Kristino. Definitivno njo in njen porazen stil za oblačenje. In potem bi zadel še kakšno pesem več. A ne?


Za Alyo je vse navdušenje minilo in nje se ne sliši in ne razume totalno nič. Skuter ali Skater. Malce narodne zabavne in skakanje po ritmu za ogrevanje.
Potem pa domov in obsedimo na pločniku ob čakanju na prevoz. Zanimiv občutek in velika stvar.

Omar Naber - Polje tvojih sanj

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...