četrtek, 17. september 2009

Moder lak za nohte

mood: bedno

Brezveze.
Veste, da me imate radi. Opravljivka.
Samo našim uspe pokvariti konec. Talenti. Lepo vas prosim, to ni res. Še sinhronizacije se nam manjka in bo višek dosežen.
You know you love me, xoxo. Gossip Girl. Kaj pa se je s tem zgodilo?

Katastrofa. Ja no "prevečkrat" sem gledala prvi del in natančno vem kje se bo kaj zgodilo in nekatere citate, zato se potem poglabljam v takšne stvari.
Patetično je dejstvo, da se bo to sedaj razpaslo in bodo vsi noro navdušeni, ampak bogi revčki sploh ne vejo, da živijo za luno.
Ne vem, zakaj nimamo pri nas CW-ja. Nam res ne privoščijo dobrih serij?

Butasta parkirnina. To se lahko spomnejo samo v Kranju. Juhej.

Akon - Don't Matter

1 komentar:

ELLE ! pravi ...

Oh, no, prevod sploh ni problem, če ga ne bereš. To prakticiram, odkar sem z znanjem angleščine ugotovila, kako bedno pravzaprav naši prevajajo. Sicer pa - GG manija se je morala prej ali slej razsipati še po naši državi. Žal mi je le, da ustvarjalci serije niso ugotovili, kako daleč in v kakšen nesmisel so zabredli, vsaj pomoje.

Sicer pa čakam, da nastanejo slovenski Gossip Girl blogi. Verjamem, da se bo tudi to zgodilo prej ali slej. Me zanima, kako visok bo rating disshinga. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...