torek, 29. september 2009

Koščki jogurta s sadjem

mood: zabavno

Likovna teorija. Naloga. Nekaj morskega, ali pa podvodnega.
Butasta. Butasta. Butasta. Slovenščina. Fak.
Naj se ne sikiram. Kako?


Naša profesorica ni zdržala pritiska in se jo je slovo dotaknilo. Jaz pa sem imela tak občutek kot, da smo maja ali pa junija, ko zaklučijemo s šolo. Ne septembra, ko se vse šele začenja.
Ganjena in raznežnena je bila. Nov profesor je nedefiniran.


Pridno izkoristimo tri ure, ko smo prej končali za druženje s sošolkami. Veliki načrti za petek.
Koktejli. Raznobarvni. Jaz pa pridna cocto, ker vozim.
In na koncu je izpadlo tako, kot da sem bila jaz pijana. Ha...


V četrtek je baje BFM v Ljubljani. Kako kul. Treba iti, res. Ker je le Big Foot Mama. Oh...

Telefon sem danes non stop uporabljala. Na vsake toliko časa je začel zvoniti, jaz pa od strahu poskočim na stolu. Neverjetno, dejansko.

Opus - Live if Life

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...