torek, 8. september 2009

Samorastniki

mood: šokirano

Jutro je bilo čudovito. Hm...
Prebrala sem Samorastnike in na moje presenečenje sem ugotovila, da me je knjiga dejansko pritegnila. Všeč mi je zgodba in ves razplet in to.
Čeprav mi ta slog ali kakorkoli to že je, ni pretirano všeč.

Ko matematika postane zanimiva. Meje in mejni prehodi, ki jih iščemo v racionalni funkciji.

Ja to je dejstvo - danes je torek.

Bivalna. Brez bravic in brez idej. O joj. Ko ne pričakuješ naloge, sploh in potem jo naloži. In vse skupaj postane mučenje. Arhitektura in arhitekturno risanje, to res ni zame. Rajši bi imela več risanja, ker sem se dejansko navdušila nad tem. Nad risanjem figur. Na splošno mi je to fino, čeprav mogoče v katerem trenutku res ne sede ampak tako.

Težave s prevozom.

Doma pa sem bila šokirana. Resno. Tisto v nulo. Še vedno mi ni jasno. Avto imam. Ha.

Alison Krauss - When You Say Nothing At All

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...