nedelja, 6. september 2009

Kuža na baterije

mood: nedeljsko


Zbujali sva se nekako izmenično. Rončija sem dvakrat poslala iz sobe. Brala sem Dogodek v mestu Gogi. In potem je Lara "panično" iskala knjigo.
Optimista, sva mislili, da sva se zbudili v jutro, ko je bilo že skoraj da opoldne.
Obilen zajtrk. Gledanje Ameriškega top modela. Vsi deli plus preobrazbe in konec.
Dejstvo je, da je uvodna špica pri Gilmore Girls enaka skozi sezone. In, da so diski polni zaradi dejstva, ker so do onemoglosti naloženi s serijami.


Yorški terier. Tak na AAA baterije. Da imaš potem občutek, da ga lahko zdrobiš v trenutku. Portretiranje z Ronom.

Kosilo. Poležavanje na kavču. Gledanje fotk. Poslušanje in predvsem iskanje različnih pesmi.

Kako Laro spraviti domov. Preprosto. Kaja pele.
Ja in tako se midve napotiva proti Domžalam. Lara bi rekla, da sem pretirano resna, ampak treba je pazit na cesti. In nama uspe. Ob dejstvu, da sem se skoraj skuhala v tem avtu.

No po Larini zaslugi se mi zdaj ta komad ful posluša. Sej je hud. Ful. Ubistvu vedno bolj in bolj.

Nove Konzerve - Katarina

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...