sreda, 29. februar 2012

Prestopno leto

Vsak dan je bolj pomladno. Čeprav je na soncu že zgoče, ni tiste prijetne topline, ki te počasi segreva. Kaj se je zgodilo?

Kuhali smo se. Pregrevali v računalniški učilnici. Nočemo niti pomisliti kako bo šele v prihajajočih mesecih, ko bodo temperature iz dneva v dan naraščale.
In štiri ure visenja na računalniku, ko se poskušaš naučiti osnove Ilustratorja, so precej nezabavne. Sprašujem se še kolikokrat me bodo poskusili naučiti osnove. Blazno zabavno.

Prestopno leto. Kako nenavaden dan, kar še en dodan.


Avtošole so precej nevarne. Ko se človek ustavi v križišču, pričakuje da bo avto pred njim lezel predvsem naprej in ne nazaj. Skratka. Meni nič, tebi nič stojim na križišču, ko ta začne lesti nazaj proti meni. Vedno bolj in bolj. Kmalu bi se mi že nalimala na avto, ampak sem se izmuznila. Vzratno. Na srečo ni bilo nobenega za menoj.
Pa naj še kdo reče, da avtošole niso nevarne. In inštruktor je porabil tudi precej časa da je to dojel.

Celia Cruz - Quizá, Quizá, Quizá




Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...