torek, 28. februar 2012

Strokovna terminologija v tujem jeziku

Danes je tak dan, ko se začne na sredi.
Ker s faksom začenjam sredi dneva. In potem zjutraj ne vem kaj naj s sama s seboj, ker se mi nič za res ne da začeti, ker se mi zdi, da se mi bo v naslednjem trenutku že mudilo na vlak. Ko pa pridem popoldne domov, sem pa že vsega naveličana in samo še čakam, da bom padla v posteljo. Pustimo podrobnosti pri tem.

Tak dan je, ko je bil "ta" zabaven sprevodnik na vlaku. Ko sem začela brati knjigo in ko imajo v Mercatorju popust za vse, tudi če en teden nazaj nismo na veliko zapravljali.
Poleg tega pa sploh ni zadnji februarski dan. To je leto, ki se za malenkost podaljša.

Najbolj zanimiv del statistike je iskanje po ključnih besedah.
In top 10 iskalne fraze danes so - francoske frizure, mesarski most ljubljana, redneck woman, risanka topsi, a_girl, gluhi koper, ljubljanski zmaj, lunine mene 2012, mafini, maturantske frizure.
Nekatere so prav bizarne in res ne vem kako po kakšni logiki pripeljejo do bloga.

Voda za slone. Ker sem v knjižnici čakala tako dolgo na to, da sem si že film prej pogledala. Ampak mogoče je bilo tako bolje, ko se mi sedaj pred očmi prikazujejo prizori iz filma, ali takšni ki bi to lahko bili. In potem, ko jo zaprem rabim še minuto ali dve, da se zavem kje sem in kaj sem, predno lahko nadaljujem.
Danes je bilo branje tako živo, da je vse ostalo življenje steklo čisto mimo mene.

Ricardo Arjona - Marta


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...