sreda, 1. februar 2012

Prilepek

Njorka. Mormon.
Če bi me v tem trenutku kdo vprašal katera žival bi bila, bi mu odgovorila, da bi bila mormon. Fratercula arctica.

Februar je že! Joj.

Veste, da je prilepek starinski izraz za obliž. Ha ha. Ni čudno, da je naslov križank "Nasmejmo se".

Prvi sneg. Risnka je dobila čisto nove dimenzije, ko sem jo našla v originalni izvedbi.
The First Snow of Winter. Kako blazno kul! Imajo naglas in očitno je to irska risanka. In ta mormon je tako prikupna stvar. Puffin. Pižem. In Jošt. Ampak ne vem kako je pa tretjemu ime.
Sicer se cela risanka v dveh delih najde na Youtubu (12). Prikupna mala stvar.
Najboljša je scena, ko se gredo step in tisti raček prav potuhnjeno prikoraka v plesno sceno.
Spomnim se, da se je vsako leto vrtela okoli božiča in, da sem jo z največjim veseljem gledala.
Prikupna risanka.

Sprehod. Po mrazu. In dva psa, ki sta se delala pridna. Ker dekleti se nisva. No, vsaj glasni sva bili za tiho pokrajino.

Naredila sem si zalogo filmov. In nekatere spravila dol z računalnika.
Imam prav prikupne ovitke. Mislim slikce so iz Tumblerja in so blazno fine. Z najboljšimi citati.
"I solemnly swear I'm up to no good." in "After all this time? -Always."
Ostaja mi samo še zadnja zgodba po knjigi v dveh filmih. In potem sem šla vse skozi. V celoti.

George Harrison - Got My Mind Set On You


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...