torek, 7. februar 2012

Hipopotamus

Luna bo polna čez dobro uro. Tako pravi moj pripomoček za lunine faze na nadzorni plošči.
To je fino vedeti zgolj zato, ker polnost lune obratnosorazmerno narašča z mojim razpoloženjem. Torej bolj kot je luna polna večja je verjetnost, da bom jaz nejevoljna.
Čeprav zadnje čase je tako kot bi se potuhnila pred svetom. To zveni ironično, ko to napiše človek, ki piše blog. Počitnice me naredijo blazno nesocialno.

Piškote namakam v mleko in poskušam pogledati epizodo Hart of Dixie še od prejšnega tedna. Nič kaj pretirano uspešno.
Tuhtam kako naj se lotim risanja povodnega konja. Oziroma kako naj dokončam le-tega.


Natisnila si bom "7 Lovely Logics" seznam in ga izobesila.

Sem pa imela moment, ko sem ležala v snegu in zrla v modro nebo. Dokler pes ni skočil name, ko je hotel, da ga malo zabavam. Sneg je tako lahek in puhast, da se še kepe ne da narediti.
V tem trenutku bi gledala tisti poljski zasnežen film. Listy do M, pač Pisma sv. Nikolaju.


Norah Jones - Turn Me On


1 komentar:

Marko pravi ...

Joj lep kuža.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...