petek, 3. februar 2012

Vstop v en dan

Prihod v prihodnosti. Teleport!
Prihod v prsotor v križanki, ki ga preberem kot zgoraj napisano. In rešitev poda reševalec križank na moji desni.
Vstop - pa je bila iskana rešitev.

Ah, sanje. Včasih preklinjaš dejstvo, da se je bilo potrebno zbuditi.

Sneg je bil zunaj. Sneg!
Ravno toliko, da je pobelil vse skupaj. Ampak meni se je to zdela super iztočnica za en sprehod. V krilu. In dvojih žabah. Ja, dvojih. Ni me kaj preveč zeblo, čeprav je bil res mraz.
Srnam sva nagajala. Ampak one so prav radovedno zrle v naja.


One Day. En dan.
En dan vsako leto. Vzet iz vsakdanjega življenja. Za drug svet in drugo zgodbo. En dan, ko je s teboj človek, ki ti pomeni vse na svetu. En dan, ki je lahko poln slabih in dobrih trenutkov. Vsako leto drugačen. Vsako leto znova.
O tem govori zgodba. V filmu. Po knjigi.
Očitno nisem za filme zadnje čase. No, ubistvu nisem za nič zadnje čase, ampak dobro. Samo za razliko od včerajšne otopelosti, se danes počutim grozno. Tista nesreča s tovornjakom me je tako šokirala, da sem fuč. Pa je bilo samo v filmu. Ampak počutim se, kot da nikoli ne bom več sposobna pokazati veselja.


Danes sem že cel dan v precej čudnih razpoloženjskih nihanjih, tako da bo verjetno minilo čez nekaj časa.
Ni panike. Saj bo šlo.

Čuki - Zakaj se me dotikaš če me nimaš rad


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...