četrtek, 23. februar 2012

Lokalni toni

Včasih je dobra stvar, če te noben ne opazi. Ker danes sem se hotela vdreti v zemljo nekje v trenutku, ko sem bila pohvaljena o tem kako dobro mi je šlo risanje živali čez počitnice. Genialno ali kaj je bila že beseda nekje vmes.
Prekleto, ko sem sedaj postavila še večja pričakovanja.
Za spremembo je bilo danes prav fino pacati, ko sem padla notri. In naredila kar dva portreta.
Zanima me kako dolgo bo to trajalo.


Tisti projekt, ki ga je bilo moč videti na razstavi Ambient, se je preselil na steno našega hodnika. Sedaj, ko so bili informativci se je bilo potrebno pokazati v dobri luči. In očitno se je tudi moja fotografija znašla med temi izbranimi. Ni jih toliko kot jih je bilo na razstavi. Je tako naneslo.
Dizajner sem ker. Oziroma dizanjer bom ker - je bilo na koncu.


Še ure kaligrafije. No, če kaj ne bom je to kaligraf. Verjetno pomankanje potreplenja in pisanje z "napačno" roko botrujeta temu. Čeprav je bilo vmes nekaj momentov, ko vse skupaj še izgleda lepo.

Ogromna, ampak res ogromna skodelica kakava. Že enkrat zadnjič sem jo pila.

Halestorm - Here's To Us


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...