četrtek, 2. februar 2012

Služkinje

Prav resno sem se lotila študij živali, ampak kaj ko danes prav ni bil tak dan, da bi bil človek preveč ustvarjalen.
Zataknilo se je že na začetku poti in sem se vdala.

The Help. Ki smo jih mi poimenovali v Služkinje.
Najprej sem končala s knjigo. Včasih je fino kaj imeti na avdio izvedbi, da poleg lahko še ustvarjaš. Kasneje urejaš fotografije.
Ker prvotni plan je bil pogledati film. Ampak sem bila toliko "trmasta", da sem se najprej lotila knjige do konca.
Potem sem pogledala še film.
Dober film. Dobra zgodba. Vse super in fino. Ampak nimam tistega občutka navdušenja po filmu, če bi bil ta res nekaj izvrstnega. Probleme imam z lastnim doživljanjem.
Rasizem. Zgodba o rasnih predsodkih. Kjer konflikt o uporabi stranišč zamaje tla pod nogami.
Zanimivo je, da film skoraj tako dobro pove zgodbo kot knjiga. Mogoče pripomore to, da zgodbo že nekako poznaš, ampak zdi se mi, da so sami liki precej dobro ujeti. Nekaj manjših sprememb, ampak to je vedno. Zdi se kot, da film likom vdahne življenje. Postanejo precej resnični.

Film za filmom se bom počasi lotevala precej obsežnega seznama. Počasi pa pridem nekam, ampak v resnici se nikoli ne bo končal.

Chubby Checker - Let's Twist Again


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...