nedelja, 2. september 2012

13 avtomobilov, en traktor in en kombi

Prolog pospravlanja sobe se je zgodil danes. Po celem tednu sem končno vse skupaj spravila v red. Za tiste pol ure. Sedaj je stanje že bolj "normalno" razmetano. No, razen kup, ki mora ven, ostaja sredi sobe. Papriji, kartoni in odvečna, polomljena plastika.

Mogoče bi se lotila albuma, ampak niti ne vem, kje se lotiti. Imam material. Slikce. Samo mogoče nimam papirja, da bi lahko natisnila. In nimam vseh fotografij zbranih. Ker jih je toliko, da komaj pridem skozi.
Sem pa naredila risbo v spominsko. Tudi takšne stvari se po vseh teh letih zopet pojavijo. Že lani je ena potovala okoli, od sošolke. Moja počiva v škatli. Sedaj pa se je pojavila nova. Še prazna. S častjo, da prva nekaj narišem.

Mad Men je serija, ki se gleda te dni. Tako poleg vsega. Ker se moja smer študija malo povezuje z njihovo tematiko. Ker je zanimivo obdobje in na sploh dobra serija. Sem nekje sredi četrte sezone.

13 avtomobilov, en traktor in en kombi na nasprotni strani ulice.
Torej v treh hišah število petnajstih vozil. Zanimivo dejstvo. Zato, ker danes ko si pogledal na drugo stran ulice si videl samo poločevino. Pločevino razporejeno od začetka do sredi ulice. Potem pa se je verjetno nadaljevalo, ampak le na območju naše parcele je bilo takšno število.
Kam smo prišli. Pa lahko rečem, da sta bila samo 2 več kot ponavadi.

Všeč so mi te septemberski dnevi. Ko se je vreme malo "skisalo" in temperature ohladile. Ko se pripravlja sezona čajank in pitja čaja. Ko bodo lepi dnevi za izkoristit in ko bodo deževni za sprehode v gumjastih škornjih. Otroci gredo v šolo in bo mir. Jaz pa se bom še en mesec poskušala delati pridno in na splošno delati kaj koristnega. Čaka me en izlet. Mogoče se kakšen še pojavi. Skratka zanimiv mesec bo. Se ga malce veselim. Nekako mi je september všeč.

Moji listi izvajalcev se je pridružil Olly Murs. Lady Antebellum so dobili več kot samo nekaj pesmi, kot tudi Train ter One Republic. Ampak nekako se potem vrnem nazaj k The Script. Poslušam The Kooks in imam The Fray za vmes, ko pridem do skupine The Bravery, katere pesem imam že nekaj let za zvonenje. Čisto naključno se vmes vrine nekaj pesmi Celtic Woman in zaključim z Edom. Ed Sheeran. Michel Teló je samo za popestritev.
Skratka to je nekako na moji playlisti zadnje dni in tedne.

Olly Murs feat. Chiddy Bang - Heart Skips A Beat


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...