ponedeljek, 10. september 2012

Zelo, ampak zelo len sprehod

Bolj len na ponedeljek že ne moreš biti. No, bolj len kot danes že na splošno ne moreš biti. Sploh, ko se srečata dve osebi, katerih hitrost doseže negativno vrednost. Verjetno.
Tako počasi, kot sva se pa danes premikali naokoli na sprehodu, tako počasi se pa že dolgo nisva. Če sva sploh kdaj se?
Ker resno. Čas se je ustavil. Približevale sva se črni luknji. Nekaj je bilo definitivno na tem.

Poštar še ni prinesel razvitih fotografij. Šment. Pa drugič.
Ker ta občutek, ko se ne spomniš več, kaj bi sploh lahko bilo na vseh možnih petintridesetih fotografijah, je že dolgo pozabljen. No, tako dolgo spet ne, ker sem pred nekaj meseci dala razvit film po dolgem času.

Danes se mi P!nk posluša. Ker sem gledala odlomke nove Ellen sezone, kjer je bila gostja. In je blazno kulj. Na nov komad sem se že navadila in postaja všečen. Mogoče.
Vse ideje zakaj lahko uporabiš zeleno mizo iz Ikeje. Mislim, da sem skoraj izčrpala koš z idejami v povezavi s tem. Zabavno, bi se lahko reklo.

Ugotovitev dneva. Včerajšnega pravzaprav. Deklič iz švedske trilogije Millennium je ubistvu madam nekaj iz zadnjega filma o Sherlocku. Nekako se mi je zdela znana, ampak čudno je bilo, ker nisem gledala švedskih filmov, da bi jo lahko po čem prepoznala.
To je naključno dejstvo dneva. Random fact.
Pojavlja se tudi v Prometheusu, ki ga imam še na moram-videti listi.

Švedščino rabim. Tako čisto malo.
Sedaj sem se poglabala v svojilne zaiimke in prišla do ugotovitve, da imajo dve vrsti samostalnikov tiste z "en" ter tiste z "ett". In sem ugotovila, da sem nekje na pol napačno sklepala. Saj počasi. Kakšna lekcija tako pa bo šlo.
Poleg tega sem se pa spomnila na naše švede iz 9. razreda, ki so bili na izmenjavi. Vse kar smo želelni na koncu, je bilo dejstvo, da gremo na Švedsko. No, pri meni je ta želja prišla z nekaj letnim zamikom.

Včeraj sem imela takšno veliko željo po družabnih igrah, da sem na koncu vse soigralce podkupila s kozarcem vina in toplimi kruhki iz pečice. Pa smo se šli eno igro. In vedno se na koncu vsega nasmejiš.
To so... pogrinjek. Punčica očesa. Prvič sem videla besedo damping. Ugotovila, da če povežeš vino in grad, dobiš vinograd.

P!nk - Blow Me (One Last Kiss)


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...