ponedeljek, 17. september 2012

Sončnično rumena

Ko sem v jutranjih urah izvedla svoj jutranji ritual. Vstaneš. Narediš vaje iz joge. Imaš zajtrk.
Sem končala v delavnici, kjer se je potrebovala pomoč pri prekrivanju vsega in odnašanju škatel, kajti prišli so nam zamenjati okna.
No, če smo imeli zjutraj še stara - so se popoldne v soncu bleščala že nova.
Vse je bilo en, dva, tri narejeno, da še zase nismo vedeli.

In ker pač imaš nova okna, se lahko družinsko spraviš pogledat za nova vrata.
S štirimi sedeži. V treh vrstah. Cel avtobus.
Doma so namerili 205 višine, standard v trgovinah pa je bil 210.
Problem.
Se je pa toliko časa tuhtalo in trmalilo, da bomo prepričali 208 visoka vrata, ki bodo šla notri.
Veliko sreče.

Našla sem 400 SIT v eni izmed knjig. Tolarjev - za vse, ki ste že pozabili. Enega za 200 in dva po 100.
Včasih malo premoženje. Danes 1,67€.
Sončnico rumena pa je nora barva. Zato, ker sta se sončnici pod lastno težo prevrnili in sta posledično izgubili nekaj lističev. Ti so končali v mojih rokah, ki sem jih z radovednim izrazom opazovala.
Ni tako, da vsak dan v knjigi najdeš bivše tolarje. Kaj pa če se vrnejo?

Še vedno se ne razumem s ponedeljki.
Čudni so mi.

Toše Proeski - Ledena


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...