četrtek, 27. september 2012

London

1. dan (večer)
Vse to so zapiski na mobitel na večer zapisovanja.
London!
Kar ne morem verjeti. Mislim, da sem še vedno v fazi nedojemanja in bo prišlo za menoj.
Srečna sem in malo izgledam tako, sem slišati in malo sem zmedena. Živčna sem bila, da ni bilo za nikamor, ampak, ko sem prispela na Otok je vse izpuhtelo. Večinoma.
Kar od doma do Celovca. Tam v Anglijo do Londona. Z različnimi tipi prevozov. Avto. Letalo. Avtobus. Podzemna.


Prvi vtis - navdušena sem. Angleška pokrajina me je že med samim letom precej fascinirala. Polja v neskončnosti vidnega polja in podeželske hišice. Organizirana naselja z istimi hiškami.
Ko smo vozili po levi, sem se spraševala, kaj je pravzaprav z nami narobe, da vozimo po desni, ker se mi je to zazdelo predvsem samoumevno.
Torej na koncu sem presenečena nad tem koliko sem navdušena nad vsem.

Rdeča govorilnica. In dan sem zaključila z mafini ter plezanjem v tretje nadstropje na pogradu v kleti.


Architecture In Helsinki - Escapee


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...