sreda, 19. september 2012

Oblika laboda

Porezana vrba. Cipresa pravzaprav. Interna šala pri nas. Danes.
Nova okna in velika razrasla cipresa pač ne gredo skupaj. Tako, da smo imeli projekt - obreži cipreso. Bolj oblikuj cipreso.
Ker v začetni fazi je izgledalo tako hudo narobe, da se nam je zdelo, da to ne pelje nikamor. Ampak sedaj vsaj zgleda. In lahko prideš mimo te vrbe, kot jo je poimenoval brat.
On pravi, da ima velike sanje tam čez lužo, samo rabi še veliko izkušenj, da bo ratal labod. Iz ciprese.

Nekako čutim kako mi zateguje vse mišice. Vsako uro bolj.
Ampak takle mamo.
Se mi je uspelo spravit s postelje. Dopoldne mi je uspelo še malo pomagati naokoli.
Popoldne pa sem po petminutnem počitku kar zaspala.
In je šel še en dan mimo.

Comme un Chef. Takšen Ratatouille v človeški obliki se mi zdi. Mislim, ne vem niti kakšen imam vtis o filmu. Ali je smešen ali je čisto mimo ali bo za silo. Sploh ne vem.
Teoretično je francoska komedija o dveh kuharjih in tretji Michelinovi zvezdici. Nekaj o molekularni prehrani. Ampak to je vse iz teorije.
Skratka komedija. Francoska.

Dredg - Stamp of Origin: Take A Look Around


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...