četrtek, 27. september 2012

Dolg dan pri kraljici

2. dan (potikanje naokoli)
Dolg dan pri kraljici.
Potikali sva se vse naokoli.


Ko me je v tretjem nadstropju pograda zjutraj začelo nekaj žokati, je bil pravzaprav največji podvig ugotoviti kako prilesti na tla. Najhitrejša pot s padcem, pač ni najboljša možna izbira.
In po zajtrku so se začele dogodivščine.
Od hostla do King Cross postaje sva vzeli kar pot pod noge in jo peš krenili. Z iskanjem smisla med postavitvijo zemljevida in dejansko orentacijo, nama je z malo pomoči še enega ogleda uspelo najti pravo pot.


Prvi cilj je bil - kupi celodnevno karto podzemne in se slikaj na peronu 9 3/4. Obkljukano oboje.
Sedaj imajo v zid pritrjen del vozička in nad njim tablo 'Platform 9 3/4' da je vse skupaj enostavneje. Da sem nad zgodbami o Potterju navdušena smo si pa že tako ali pa tako na jasnem.


Drugi podvig dneva je bil - pojdi pred muzej Madam Tussaud, da vidiš gnečo. Glede na to, da sva drugi stali v vrsti ob zgodnji uri - 15 min pred začetkom, sva si po dobrih 5 minutah premislili in namesto tega izbrali vožnjo z turističnim avtobusom po mestu.
Odlična izbira in še nekaj črtano s seznama.


To sva tako dobro izbrali, da sva na prvih sedežih v zgornjem nadstropju obsedeli za dobre 3 ure in videli vse.
Vse pomembne znamenitosti. Vse tisto, kar sva imeli še na seznamu in vse spremembe vremena.
Vreme tako stereotipno londonsko. Nič proti.
Nastale so najboljše deževne slike skozi s kapljami prekrito sprednjo šipo v zgornjem nadstopju.
Vreme - močno rosilo na vsake toliko časa. Drugače pa zelo spremenljivo. Popoldanski del dneva naju je spremljalo sonce.


Po tolikem času vožnje je nekako težko vstati s stola. Ampak se ne damo in kot bi mignil sva se znašli na Oxford Street oziroma nakupovalni ulici. Čeprav nobena od naju ni imela nobenega pretiranega namena ali veselja do kakšnih nakupov, sem zakorakala iz Primarka z vrečko. Jopica. Pulover z zimskimi motivi in ovcami. Pikice na štumfkih. Ter pikčasta obleka za čaj s kraljico. Ker nikoli ne veš kdaj te kaj takšnega doleti.


Skratka. Ampak po koncu dneva do čaja ob petih sploh nisva prišli.
Videla sem prikupne lomo fotoaparate in nisem skrivala navdušenja. Slikala sem se s stražo. V obliki Miki miške.
Slikala sem se s kraljico in njenim psom. Našla sem Time-Turner Hermione in kot otrok strmela vanj. In vse palice, metle, zemljevide in podobne stvarii povezane z gospodičem Potterjem in njegovo druščino.
Verjetno bi lahko cel dan strmela v te stvari.


V trgovini Narodne galerije sva se znašli 5 minut pred zaprtjem, amapk na koncu nisem kupila nič. Le v Liberty sem vzela beležkico s sovico, katero sem šele v tretje vzela.


Sprehajali sva se čez parke in se vozili s podzemno ter kraljici, ki jo ni bilo mahali pred Buckihmgensko palačo.  Tam sva obsedeli pred palačo preden sva se spet znašli med vsemi vevericami v parku.


Harrods naju ni navdušil. So me bolj božični okraski v Liberty trgovini. Konec septembra je fino zaplavati v božično razpoloženje za trenutek ali dva. Z božično glasbo in lučkami razprostrtimi čez prostore.
Dan pa se je zaključil s porcijo fish&chips ter enim Bulmerjem. V pubu, ki ni bil tipičen.


Shearwater - Animal Life


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...