sreda, 12. september 2012

Nad delavskim mostom

Popotovanje po Gorenjski drugi del. Če sva se lani z materjo kot dve budali vozili gor in dol vse od Radovljice do Bleda po celem Kranju in vse naokoli vključno s Tržičem, sva letos to pot raztegnili vse do Jesenic.
Od Jesenic do Žirovnice. Skoraj na sv. Lovrenc. Pa preko tistih vasi do Vrbe ter trikrat gor in dol mimo Prešernove domačije, vključno z enim kroženjem okoli hiše. Pa od tam v Kranj z zavojem čez Lesce.
Skratka. Vse to s postankom doma.
Potem pa sem se v naslednjem trenutku znašla na vrhu Šmarjetne gore. Na poti navzdol pa sem prejela še zadnji namig, tako kot vsi ostali, da se dejansko predmet iskanja nahaja na delovskem mostu.
Ko sem prišla tja, je bila nagrada ravnokar najdena in podarjena, tako da smo zamudili. Ker starša sta priletela tri minute za menoj na isto mesto.
Skratka še ena pustolovščina po Gorenjski za zeleno jeklenko vredno 1000€.

Tole je fotografija Kranja v meglenih odtenkih direktno iz Šmarjetne gore.


Poleg tega pa je poštar dostavil razvite fotografije. Kako zabavno. Za polovico sem pozabila, da sem jih posnela.
Torej tukaj jih je nekaj za pokušino.


Train - California 37


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...