sobota, 8. september 2012

Star album iz Kranjske Gore

Bravo Kaja! Polij črn tuš po beli mizi. Sedaj je bela miza s črno packo. Saj ne, da sem se sicer sama sebi čudila, zakaj imam na pol zaprt tuš na mizi. No, me je izočilo. Super...
Potem pa se zaleti še v metlo pred vrati. Dvakrat.
Toliko je bilo potrebno, da sem jo končno postavila na mesto, kjer me ni ovirala.

Sicer pa - len dan. Z eno siesto in z mesom na žaru.
Načrti padli v vodo.

Nekje vmes sem ujela dokumentarec, ki je govoril o nezemljanih. Teorije zarote in to.
Da so prišli na zemljo po zlato, ker je to najbolj obstojna kovina in pomembna za njih in podobno. Da so spremenili gen in tako ustvarili ljudi kot sužnje in da se tu začne tudi zgodba iz Biblije. Tista o Adamu in Evi in sodobnem človeku. Nekaj o Sumercih. Skratka nikoli ne bomo vedeli kaj je res in kaj plod človeške domišljije in od kje ta izvira.

Ellie Goulding - Anything Could Happen



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...