nedelja, 23. september 2012

Vitamix

Danes je res uradni konec poletja. No, če bomo pikolovski je bilo že včeraj uradno konec poletja ob 14.49, da smo natančni. Torej smo se najboljše poslovili od poletja.
Torej lahko nadgradim včerajšnji naslov. Spontan izlet: Bovec. Misija: pozdrav jeseni.
Tako.

Vitamix je najboljša "fejk" Cedevita daleč naokoli. Ker je bilo pravo veselje, ko sem jo danes zjutraj našla na pultu.
Torej sedaj lahko popravim trditev od zadnjič. Z enim tankom sem naredila 500 kilometrov.
Sedaj bom samo čakala kdaj bo lučka svetila. Ja vem, to nima nobene veze s cedevito.

Pravijo, da sem slišati srečno. Ja, to pa zna biti nenavadno.
Morda res, kdo bi vedel. Saj res, jaz bi morala. Šment.
Mogoče.

Moja produktivnost je sicer na nuli. Pa saj je nedelja. Ampak zdi se mi, da me vsi grdo gledajo, ker nič ni od mene.
Pa saj sem posodobila pesmi za v avto. Kar mi je vzelo nekaj časa. Upam, da bo ta nov sistem deloval. Samo še kam se moram peljati. Ali pa bom šla samo v avto sedeti in poslušat glasbo.
Pobarvala sem en ključ. Da sedaj lahko takoj vidim kater je kater.
Pes je šel z menoj na sprehod. Ali pa jaz z njim. Zapeljala sem se po kruh in ugotovila, da nimajo več nedeljskega popusta na pekovske izdelke. Kaj pa sedaj?
To bo pa že skoraj to - od moje produktivnosti. Res ni bilo nekaj.

Danes sem končala nekje pri Nini Pušlar. In tam okoli. Kar se glasbenega poslušanja tiče.
Dobila sem tudi pesmi, ki sem jih hotela, v poslušanje. Če sem pa strmela, zna izpasti prej nadležno kot kakorkoli, da bi slišala vsaj malo za pokušino, ampak sem na koncu dobila le dozo žgačkanja. Zabavno, blazno zabavno. Tu zaznamo sarkazem. Saj sem se namrdnila in smo se potem že smejali. Vdala sem se v usodo.
Bom pa sedaj na "repeat" poslušala. Prav...

Nina Pušlar - Odhajam z vetrom


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...