ponedeljek, 17. avgust 2009

Malo bitjece

mood: bedno

Ups and downs.
Jutro je bilo precej optimistično. Še pospravljala sem. Ja pač dejstvo je, da jaz rabim cel teden, da del sobe pospravim. Ker pospravljam, potem me mine in spet začnem in tako naprej. Ne morem se lotit in pospravit do konca, ker nekako ne zdržim. Ali pa me vedno nekaj zmoti in potem me mine.
Mama mi je vse razložila, kar se avta tiče, ker ga je zavarovala. Za mladega voznika. To sem teoretično jaz, a ne? Zabavala sem bratranca.

Lara me je klicala in mi povedala, da gleda neko oddajo o porokah, kako se obleči in to. Seveda sem morala biti firbčna in iti pogledat. Jutri naj bi šle v Ljubljano. Šoping tajm in to.


Potem pa je bil klik in moje razploženje je padlo. In se še ni pobralo. Samo pada. Brez razloga.
Če je že dosti hudo dejstvo to, da ne vzamem sabo fotoaparata.

Mislila sem, da bo sprehod pomagal, pa sploh ni.

John Lennon - Imagine

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...