petek, 14. avgust 2009

Rondo

mood: juhej

Odločla sem se, da bom tisti nered za posteljo pospravila. Seveda to izgleda nekako tako, da daš iz dveh manjših vse v eno večjo škatlo. Vmes se samo nasmeješ vsem zvezkom. Zgražaš nekoč lastni pisavi. Našla pa sem tudi zvezek na katerem so podpisi Bepopovcev. A nisem kul? Poleg tega sem naletela še na isto mapo v kateri je polno posterjev in tudi nalepke. Sploh nisem vedela, da sem nekdaj zbirala nalepke od te "popularne" slovenkse skupine in da je to sploh obstajalo. Zanimivo.


Danes sem dejansko prvič odkar imam izpit prakticirala vožnjo. Na maminem avtu. Pa dejansko je kar šlo.
Najprej do vode dol in s psom na sprehod. Potem pa še v trgovino, ker so jutri baje zaprte in je bilo treba še nekaj kupit.
In pijačo sem morala častit, da smo zapil vozniški.


Družinska večerja in katan. In zmaga.


Whitney Houston - Greatest Love Of All

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...