sreda, 12. avgust 2009

Temne izboklinice

mood: je blo že slabš

22:17
Danes kliknem Google in se prikaže takšna slika:

Seveda kliknem gor in vidim naslove "meteor shower" in mi takoj postane jasno zakaj se gre. Nato malce brskam po 24ur in naletim na članek o tem, da je bila včerajšna noč polna meteorjev, ubistvu, da je bil včeraj vrhunec. Ja pač na 24ur vedno zadnji izvejo ali nevem kaj. Tako, da grem za 10 minut vseeno malce ležati ven in izsledki so naslednji. Ura je deset in sem videla 6 letal, 3 satelitske postaje in dva res najlepša utrinka. Samo tisto, ko še nekaj sekund preden dojameš, kaj si pravzaprav videl, strmiš v nebo. Sicer je možno, da je bil še kakšen manjši vmes ampak te dva sta bila res zavidanja vredna.
Ubistvu grem sedaj nazaj preizkušati srečo.

Mafine imam spečene. Baterije in pa dekco bom pa jutri iskala. Piknik v Tivoliju, posledično. Juhej.

Imela sem grozne sanje. Spet tiste o smrti. Joj. Še zdaj se mi prikazuje podoba pred očmi. In res ni prvič.

23:07
Zunaj se je totalno pooblačilo in se ne vidi več nočnega neba. Pred tem sem videle samo še en utrinek in po radiu poslušala Britney.

Colbie Caillat - Bubbly

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...