petek, 21. avgust 2009

Muhe

mood: na bed usekal


Pa tako krasno je šlo danes vse. Sedaj mi je pa zabediralo v nulo. Pa niti ne vem zakaj.

Psa sem mogla peljati k veterinarju, ker ima naš mali bošček vnete oči. Tako, da je dobil kapljice in to. In pripeljala sem tja in nazaj. Jeej. Čeprav sem se malce vozila naokoli, saj sem pozabila očetova navodila.


Potem sem se bolj kot ne prestavljala iz enega na drug konce. Kuhala kosilo. Sesala in to.

Mali bratec sedaj izkorišča svojo sestrico, ko ima izpit. In nisem bila edina, ki jo bratec takole izkorišča. Pač sestrice moramo biti sedaj koristne.


Rončija sem vlekla ven. No, ali pa je on mene. In malce je neučakan, ko njegova lastnica fotografira okolico. Ampak nekako mi je dogajalo na poti tja in nazaj ob avtocesti, ko ni bilo nobenega. In sva skakala in se vrtela. Skoraj, da sem začela peti naglas.

Sedaj pa se teoretično nekaj menimo. Napadajo me muhe, ki jih je vedno več in čakam, da opravim drugi del dolžnosti. Taksi služba in to.


Aja Plestenjak se mi posluša. Moja ljubica.

Cupid feat. B.o.B. - 369

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...