četrtek, 20. avgust 2009

Zeleni zvezki

mood: zabavno

(nič fotošopiran)

Jaz podiram rekorde. Kar se pospravlanja tiče. Že cel teden to počnem in končno so vidne spremembe. Dejstvo je, da pojma nimam, kje je pristal moj učbenik za slovenščino.

Raziskujem o Esmee Denters, ki ima zanimivo zgodbo. Ampak še vedno mi je najbolj všeč njena izvedba As. In potem prepevam pesem, ki sta jo pela skupaj z Henrikam (smeh), ubistvu je Enrique.


Vse gnile hruške sem zgrabila na kup. Zanimivo mi je kako so zgnile. V kolobarjih, skoraj da enakomerno. Posledično sem potem še listje pograbila, ampak kaj, ko nima pretiranega učinka, ko sproti vse dol leti. Kaj bo šele jeseni.

Ure so neverjetno hitro minevale. Z Rončijem sva šla na sprehod.B&W fotografije. Sedaj pa ne počenem nič pametnega. Zabavam ljudi z mojimi izjavami.


Enrique Iglesias feat. Ciara - Takin' Back My Love

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...