nedelja, 15. november 2009

Palerina

mood: fak

Doza pomankanja sladkorja je padla daleč pod sprejemljivo. Ampak, kdo bi se lahko uprl Mannerjevim piškotom. Rumovim srčkom. S čokolado oblitim napolitankam. Kandidat?

Nekje med včeraj in danes so me tlačile neznose bolečine. In iz minute v minuto je bilo samo huje. Mislim, da sem resnično dosegla njihov prag. To je tista stopnja, ko je bolečina najhujša in huje ne more biti. Nobena alternativna metoda ni pomagala - polaganje rok. Krči so bili presiloviti in sploh mi ni jasno, kako to, ker tega nikoli nimam. Ozirom zelo redko, pa še to je v zelo mili stopnji in hitro popusti. Tako sovražim poseči po tabletih, ampak je pomagalo. In je popuščala ob gledanju Brigade 49. Kul. Za pretakanje solz. In malce akcije. Le zakaj ga nisem že prej pogledala. Ker mi je všeč zgodba. Junaški konci. In misli mi odnese v Armagedon. In posledično na sceno: Leaving on a jet plane...
Oh, pa asociacije. Kako je to zabavno. Ampak Effleck pa ni ravno talent. Smeh.

A pri nas obstaja vintage trgovina?

Celine Dion & Peabo Bryson - Beauty And The Beast

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...