sreda, 18. november 2009

Šelest

mood: zasanjano


Zjutraj sem bila pripravljena za odhod v rekordnem času, ker sem po nesreči zaspala, saj sem bila prepričala, da sem sanjala, da me je zbudila, ker sem se pred tem že parkrat zbudila. Talent pač.
Ampak sem prišla ravno ob pravem času, se parkirala in odhitela na vlak, ki je že čakal na tiru.


Malica in pol. Enkrat tako, drugič drugače. Hm.

Oh. Polepšan dan. Potem sem še z butastim nasmehom hodila okoli. V modri cvetlični obleki, ki se je ujemala z mojimi čipkastimi rokavičkami. Madam. Petke so obvezne.
Med sovražnicama. Sovražnik sovražnika je tvoj prijatelj. Matematika, osnovna šola.


Ples. Ostajam brez besed. In od ganjenosti zajokaš. Dunajski valček in angleški valček sta prelepa. Čarobna. Lebdeča. Harmonična.
Seveda je glasbeni izbor pomemben del tega.

Šelestenje listja pod nogami. Načrti. Želje. Hrepenenja. Ujeto v oranžkaste liste z zahajočim soncem v ozadju.

Celine Dion - A New Day Has Come

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...