sobota, 28. november 2009

Posmrknjeni robčki

mood: pevsko

Predstavlite si pet človeka s cvilečim, piskajočim, hripavim glasom. Ne človeka, mene. In to pesmi od Plestenjaka. Ron me čukasto gleda, Tim pa... hm, mislim, da se mu bo vsak čas zmešalo. Mene pa blazno zabava. Definitivno preveč vitaminov naenkrat. Skoraj liter. To meni škoduje. Blazno.


In cel dan mi je škodovalo. V pozitivnem smislu? Če povzamem, me je razganjalo do konca. Mogoče je bilo to zaradi toliko dnevnega ležanja. Če sem se lotila hiške. Trikrat nesla perilo iz sušilca. Začela sesati sobo. Prestavila računalnik za 20 centimetrov bolj optimistično v desno, da se ne bi toliko pregreval. Zmetala proč papirje. Zavila ruto okoli ramen. Pogledala The Day After Tomorrow.
Prenašala fotografije iz enega na drug disk. Preventivno.
Imela fotošoting z Ronom. Zadet pes. Smeh. Ga cel dan crkljala.
Hajdi se mi je pela in poslušala. Love love love love Halloween scena v Fame. Ples mišljen.

Dan D - Plešeš

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...