sreda, 3. oktober 2012

Biti sposoben videti

Če me kdo vpraša kako sem, bom odgovorila, da sem srečna. Verjetno takšnih trenutkov ni veliko, ali pa jih vsaj ne zaznam tako močno. Ker dejansko sem se trenutno ustavila nekje v času, in z veseljem zajemam vse kar imam.
Ker se mi zdi, da imam vse. V tem trenutku. Tega dneva.
Trenutno se nahajam v sedanjiku. V času trenutka. Hvaležna sem vesolju, da sem se znašla ravno na stičišču takšnih poti. Tistemu vesolju, ki ga vedno z nova preklinjam. Tokrat mu pošiljam samo pozitivno energijo.
Ker ko daš času čas, je vse mogoče.

Menim, da skoraj ne prepoznam več svoje pisave v zadnjih dneh. Ker pišem tako spotoma ali hitro, da je vse razpotegnjeno in malo "italic", da ni ničemur več podobno. Po drugi strani pa zelo priročno za sprotno zapisovanje med predavanji ali pa sprotno zapisovanje misli.
Ampak tako očitno drugačna je. Ker danes opazujem stvari, zato to pravim.

Imeli smo zanimiva predavanja pri Ilustraciji.
Nekaj o luni in soncu. Rečeno je bilo, da ima vsaka stvari izhodišče. Da je skica zelo pomembna, kar tudi sama opažam, saj se mi zdi skica pri raznih umetnikih najbolj interesantna stvar. Če barve dojemamo s čustvi, potem linijo dojemamo z razumom.
Gledati ali videti. Razlika med tem pripelje do zelo zanimih spoznanj, ko se jo zavemo.
Kaj je ideja? Kaj je realen predmet? In kaj je slika predmeta?
Kaj sploh je realnost, resničnost?
Ker vidimo samo to, kar poznamo. In rušenje realnosti nikoli ni pripeljalo do ničesar dobrega.
Ilustracija je v svoji osnovi nerealna. To je bistvo.

Ste že kdaj poskušali v nekaj gledati pol ure, da bi videli?
Jaz sem poskušala danes z luno, ampak je vneto bežala med krošnjami dreves in mogoče ni bil pravi trenutek v času za to. Bom pa v kratkem.
Ker strmeti v sliko pol ure - to zna biti kar zanimivo. To kliče po ponovnem obisku Narodne galerije. Ja!

Ingrid Michaelson - The Way I Am


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...