nedelja, 21. oktober 2012

Statistične možnosti

Kdo ima v nedeljo zvečer ob koncu oktobra na svojem seznamu predvajanja nastavljene božične pesmi. In to od Justina Bieberja osebno. Kdo!?
Ne vem, kaj mi je danes. Ampak sedaj sem končala pri tem, da imam maratonsko poslušanje božičnih pesmi. Ker sem vsega ostalega že naveličana.
Morda imam res malo vročine in je prehlad začel vplivati na možgane. Kar je ostalo še nezamegljenega dela. Torej ja, že tako nimam časa, da bi imela prehlad.
Nimam volje, da bi naredila tisto, kar bi morala. Ker ko si vse pripravim, lahko samo strmim v prazen list. In se nič ne zgodi.
Zmedena sem. Pogrešam. In imam nadležen prehlad, za katerega še ne vem kaj naj naredim z njim, saj nimam nobenega časa, da bi malo počila.
Skratka počasi se mi zdi, da si grem na živce. Ne. Mislim, da vem da si grem že na živce.

A povem kako noro se počutim? No, saj ravnokar sem.

Na sprehodu se po enem prehojenem krogu pridruži še mama in gremo še enega.
Šest srnic na polju. Dve veliki in štiri majhne.
Poleg tega je bila pa prav lepa nedelja. Za sprehod. Ali dva.

Ko se je ženski del družine prebudil šele okrog enajste ure, smo za "dobro jutro" odigrali eno partijo Activityja. Seveda sva z bratom v cilju na veliko izgubila. Nikakor nama ni šlo. Najprej je bila "palica dinamita", potem sta sledila pojma "žabice" in "samostrel". Šment.
Po kosilu in sprehodu smo zvečer nadaljevali v "gamblerskem" vzdušju in odigraji dve igri našega družinskega remija. Ena runda je bila moja. Presenetljivo, ker sem dobila 4 jokerje in še petega med igro. Kakšne so sploh možnosti za to?

La Roux - Bulletproof


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...