četrtek, 11. oktober 2012

Ena čokoladna

Kaj je najboljše, ki te pričaka doma?
No, drugo najboljše. Sicer me prvo res ne počaka doma, ampak se pripelje do mene. Pustimo to... 
Torej, ja - škatla s čokolado. In to iz Rajske ptice. Uč nanje sem vrgla nekoč na decemberskih stojnicah v Ljubljani in od takrat so najslajše čokoladice.


Torej. Čokolada.
Sladka pregreha.
Ta naša razvada, ki nas razveseljuje in ubija. Ker vedno veš, da poješ en košček preveč. Pri enem samem se je težko ustavit, sploh ko vemo, da se bližajo "tisti dnevi". Joj.
Razen, če je zares temna. Tukaj se znamo zadržati pri enem koščku. Tista je edina, ki se potem še skriva po temnih kotih predalov ali omar.
Ko pride se išče čokolada po skritih kotičkih. Odpreš omaro. Nič. Vržeš ven vse predale. Nič. Pogledaš v svojo omaro, v skrite kote. Nič.
Kaj narediš potem - se slučajno znajdeš na spletu in brskaš. Ni ravno najboljša ideja, ampak mogoče ti vsaj osveži spomin in se po koncu spomniš, da obstajajo majhne čokolade tam v desni omari v dnevni sobi skrite v veliki stekleni skledi z odškrtnjenim robom. Če jih je še kaj.

No, če sem že pri tem, lahko povem, da naletela na zanimivo čokoladno stran.
mojacokolada.si
Moja čokolada. Saj to. Čeprav deliti, jo je še vedno najboljše.

Zanimivo je, ko z vsakim klikom odkriješ kaj novega. In toliko vrst čokolade. Noro.
Mislim, da sem se za nekaj časa zamotila.


Florentine različnih okusov. Mmmm. Mali koščki, ki sem jih snedla ven iz škatlice so bili prav okusni. Božansko je tole. Ni kaj, ni kaj.
Prav zanimivo je kakšni dodatki se prepletajo s čokolado. Nekaj sadja. Nekaj oreščkov.
Mmmm. Še film Chocolat se manjka.

Ne vem zakaj, ampak sama sem navdušena nad belo čokolado. Resno. Čeprav je bolj sladka. Ampak očitno bom poleg bele čokolade z lešniki sedaj dobila še kakšen priljubljen okus. Tole s sadjem izgleda prav mamljivo. Da malo zdražim vse.
Se bo komu še zaluštala.


Celotna objava o čokoladi? Slavospev ji je vedno dobrodošel.
Tako. Sedaj grem pa počasi uživat v vsakem "cekinčku" posebej. Občutek imam, da bo v prihajajočih dneh prehitro pošla.

PS. na koncu lahko samo še preštejem kolikokrat se pojavi ime "čokolada" v tej objavi. Pa še lisička na čokoladni strani je prav prikupna. Poleg tega je pa zabavno osveževati stran samo, da bereš vse napise v oblačkih. Luštno.

Rachel Portman - Minor Swing (Chocolat)



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...