sobota, 13. oktober 2012

Horoskop, astrologija in nihalo

Mogoče se besede malo težje tipkajo kot ponavadi. Ker sem ujeta v naravnost čudovite trenutke, mi je tako fino, da jih nima smisla trošiti. Ne znam se več izražati.
Ubistvu sem v dilemi do kakšne mere naj se spustim. Ker dejansko se sedaj vse skupaj vrti okoli lepih trenutkov. Dvojine in takšni stvari. In vse to rada zadržim zase.
Ostane pa mi - "pa drugače?"
O joj. Joj.

Vitez Mesec. Moj vitez. Pod sivo kapuco.

Brisačni turban in turoben četrtek. Avtoportret.
Hrbet. Ptice.
Ampak sem pa bila v knjižnici. Dopoldne. Prinesla domov Zgodovino lepega in Zgodovino grdega, ker je to moje obvezno branje. Samo še ne vem kdaj bi se česa takšnega lotila. Ker iz pravljic preiti na to - bo kar podvig.
Risbe so iz moje skicirke, ki se objavlja tudi na Posteorusu kot šolski projekt.

The Kooks - Jackie Big Tits


2 komentarja:

K pravi ...

super avtoportret. frajerska šobica :)

Kaja Zalokar pravi ...

hvala:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...