ponedeljek, 8. oktober 2012

Mala Jerry miška

A so vse miške tako hitre? Mislim ni čudno, da je bil Speedy Gonzalez miš.
Zgodba je takšna, da sem na stopnicah odkrila miško. Najmanjšo in najbolj prikupno miško na sploh. In je bila tako ekspresna, da sva bila oba z bratom šokirana nad njeno brzino.
V enem trenutku sem jo skoraj ujela, ampak sem bila v trenutku nepazljivosti zasačena, ko je stekla iz posode. Šment.
Počutila sem se kot Tom, ki lovi Jerryja. Ni čudno, da je imel tako težko nalogo. Danes ga malo bolje razumem.

Ha. Kar pokerface oblekco sem odkrila. Sugarhill Boutique: Pokerface Dress. Dejansko.
Ampak kaj, ko imajo tudi srajčko in poletno verzijo. Luštno, blazno luštno. Ubistvu bolj zabavno.

Ta ponedeljek je bil grozen začetek tedna. No, vsaj proti prejšnemu.
Nekako ni šlo vse tako gladko in fino skozi. Predavanja so bila dolga. Vrste za mesečno za trolo še bolj. Ni bilo nobenih idej. Lovila sem miš. In nastajale so težave s tiskalnikom.
Ni šel. Ta ponedeljek. Bo že jutri bolje. Čez minuto ali dve.

Poleg tega pa sem imela na vlaku nasproti parček in sem poskušala strmeti ven in čečkati v zvezek. Skoraj oboje naekrat.
Nekako sem bila samo precej odsotna. Z mislimi drugje. Ki so se ustavljale pri nekom.

Snow Patrol - Called Out In The Dark


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...