torek, 16. oktober 2012

Modra modra stena

Že dva dni imam popolno blokado. No, vsaj ko se usedem pred računalnik. Potem pa prepolna glava postane brez vsakakršne misli.
Kar izgine vse. Puf.
Nekaj časa strmim v belino površine, kjer bi se moralo nahajati besedilo. Potem obupam in se vrnem delati kaj drugega, saj dela nikoli ne zmanjka.
Malo nadležno.

Torej. V nedeljo sem se potepala po domžalskem koncu.B
Z namenom, da se rdeča stena prebarva v modro.
Po predpripravah in vsemu leplenju stropa, sva hitro našli vse pleskarske pripomočke in se lotili dela. Vse skupaj je šlo tako hitro, da sva bili sami nad seboj presenečeni, šokirani.
Barva je bila super prekrivna in v čudovitem odtenku. Imeli sva zabaven sistem. Čeprav se ponavadi upiram, sem lezla tudi na lojtrico.
Navdušeni nad rezultatom.
Skratka zvečer je bilo že vse na svojem mestu. Z novo barvo za podlago.
In zbirko CD-jev iz prejšnega tisočletja.
Skratka dobro preživeta nedelja z obilno večerjo.

Dežvnik na deževen dan na lužastih tleh.
Pogrešam...

Mogoče sem danes prišla do dveh spoznanj.
Prvo je, da imam za precej jedi izdelan podzavesten sistematičen način prehranjevanja. Skratka, nekako sem šokirana sedaj. Zanimivo...
Drugo je pa ironično - ker so črte moja šibka točka, ampak očitno tudi najljubša likovna prvina zadnje čase. Ugotovila sem, da se nezavedno začenm zelo hitro izražati s črto. In ne - nikoli ni ravna.
Ja, to sem pogruntala danes.
Še vedno se vsak dan naučim kaj novega in nekako mi je všeč. Mislim, da vsaj večinoma.

Vonj po mandarini.

Skratka zadnje dni preživljam v dobri družbi. Z zbeganim vremenom, ki ne ve kaj bi bilo.
In čas prehitro mine.

Mando Diao - Dance With Somebody


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...