sreda, 7. april 2010

Čuper

Kaj se dogaja z mano!?

Ne morem nadzorovati lastnih čustev. Danes sem imela sredi pouka "obdobje", ko mi je šlo na jok. Tako, iz nič. In ni bilo razloga. Ni bilo nič. Sama praznina. Meni pa je šlo blazno na jok in če ne bi bil razred poln ljudi bi se razjokala. Tam sredi vsega z ničemer v sebi.
Ne razumem. Čisto nič.
In potem pol ure kasneje je bil "klik" in zopet sem bila polna energije in sem razigrano skakala po Tivoliju.
Ne dojamem.
Ker nima smisla. Ker je iracionalno za človeško logiko. In človeška logika je nekaj kar si je človek zmislil in mogoče zares ne obstaja.

In postajam romantičen junak.
Vsi okoli mene pa me že tako dojemajo, kot nestabilno osebo. Depresivno in vse. In če to razložim komurkoli, bi me še bolj čudno gledal, kot me že.
Ljudje ne razumejo. Ker ni za razumeti in ker drugačno ni nikoli dobro sprejeto.
Ker je sledenje kot ovca čredi vsakdanje.
Ubistvu pa ne znam ubesediti. Vsaj ne ustno. Pisno bi šlo prej. Čeprav moja profesorica za slovenščino misli, da je moj jezik naravnost katastrofalen, kljub sprejemljivi vsebini. Ni mi pomoči.
Dušim se v kašlju.

Ker sem očitno vsekana na Francoski testament, se mi je po glavi podila misel, ki si jo je Makine predstavljal, tisto "čez tri leta". To sem imela sama v mislih "pred štirimi leti". Dejansko tak napis, kakor je opisano v knjigi.
J e b i se vesolje.
Sicer me pa vse to zjutraj blazno zabava in mi povzroča velikanski nasmeh na obrazu. Za nekaj časa.

Mislim, da ljudje z nazivom pevec oziroma pevka ravnajo preveč radodarno. Ker ga nadanejo vsakemu samooklicanemu "slavčku".
Ker pravi glas ti dejansko povzroča kurjo polt. Ampak ne zaradi razlogov, kot je obupen glas.
Poslušala sem nekaj pesmi, petih v živo, Christine Aguilere in to je pevka. In to je glas.
In ne nočem omenjati kogarkoli, ker se mi zdi, da ni vredno. V primerjavi z njo.

Saj bi napisal, da smo se blazno zabavale s snemanjem v Tivoliju. No sama sem se. Da smo po Ljubljani hodile s čopki naokoli. Da smo si delale "sramoto" na dvorišču pred šolo v obliki kartonastega kombija. Ampak ne paše v kontekst.

Christina Aguilera - I'm Ok

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...