torek, 6. april 2010

Koherenca

Profesorica je prišla do sklepa, da pišem nerodne stavke. To pa je nekaj "novega".
Čeprav sedaj saj vem kako to imenovati. Nerodni stavki.

Ne vem zakaj je črno-bela fotografija, slika tako interesantna. Nekaj posebnega ima v sebi. Pa tudi črno-beli filmi so razred zase, čeprav se nekaj časa navajaš na to neobičajnost.

Cel dan je v zraku visel občutek predolgega ponedeljka, pa sploh ni bel ponedeljek. Samo predolg torek.
Maturo, angleščino smo dobili nazaj. Dejansko sem mislila, da je večji polom, ampak je bilo 50%.
In moj spis, razpravljalni esej, kakorkoli, je zelo zabaven. Če sem bluzila o gojenju rož in zelenjave z ljubeznijo. Talent, vam rečem. Ampak presenetljivo sem dobila za vsebino in vezljivost vse točke, ostalo je pa pač moja nemogoča slovnica.

Veliko, kaj veliko, ogromno jabolko.

Tekle smo na vlak. V petkah. Sicer smo naredile strojevodje in vse tipe tam okoli zadovoljne, pa še ujele smo vlak.
Vse samo zaradi Jaka. Mislim, bivalna je polom. In kočno sem se rešila te seminarske. Vsaj nekaj.

R.E.M. - Supernatural Superserious

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...