sreda, 14. april 2010

Kopel gel

Odkrila sem plastenko z napisom "Novo! Osvežujoč tuš in kopel gel!". Napisi znajo biti prav zabavni.

Oddano. Poslano. Kakorkoli.
To je nadvse prijetno slišati. Po celopopoldanskem "mučenju" z računalnikom, programi in dvema tiskalnikoma. Usklajevanje vsega skupaj je bilo precej težavno. Natisnit sem morala nekaj pisemskih ovojnic, listov in vizitko. Ampak pri tem nastane gromozanski problem. In sem se precej ušela pri vsem skupaj.

Mas utrujen ali izčrpan.

Analiza. In nekateri so bili danes cel dan tako duhoviti. Iz samega dolgčasa. Jaz pa sem seveda tarča. Kot običajno.
In pisali smo esej. Spet. Skoraj mi je roka odpadla, ko sem se odločila, da končno izkoristim koncepntni list in si zapišem določene stvari. Ampak teh potem ni bilo konca. In ko je zvonilo za konec prve ure nas je bila večina pri prvi ali drugi točki. Grozno obširen esej.

Prišla sem do dejstva, da sme ta teden tako zakopana v delo, da na serije niti pomislila nisem. Vse do zdaj.

Janez Bončina Benč - Maja z biseri

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...