četrtek, 1. april 2010

Fete sigure

Pa tak prvi april.
Saj ne rečem, če bi se kdo spravil name, ampak vesolje?
Zaspala sem. Avto je zamrznil na najbolj nemogoč način za odstranjevanje. Na cesti je bila največja gneča. Vlak je imel zamudo in posledično tudi jaz.
Samo vse skupaj se je obrnilo, ko sem stopila v glasen razred v katerem še ni bilo profesorice.

Petje, ki me je danes resnično spravljalo ob živce.
Nore in spontane ideje so najboljše. Rekreacija sredi dneva.
Na Ljubljanski grad po stopnicah.
Mala Ljubljana, ki je v popolni renovaciji. Povsod nekaj prenavlajo, gradijo. Kongresni trg pa izgleda bogo.

Sonce. Dež. Sonce. Vse to samo v polurni vožnji.
Prebrala sem. Veronika se odloči umreti. Knjiga, zgodba, vsebina ali kakorkoli mi je všeč. Čeprav sem še pod vtisom knjige in čakam, da se poleže. Nekatere ideje in zamisli vmes so mi interesantne. In film mi danes ni bil usojen biti viden.
Sem si pa že priskrbela nove knjige tega pisatelja.

Irish pub.
Noro. Všeč mi je vzdušje. Muska. Definitivno gremo še.
In dejansko sem šla na pivo, česar nisem ravno ljubiteljica ali kaj podobnega. Ampak sem preživela.

Prvi april ignoriram, kljub dejstvu da le-ta ne ignorira mene.

Busi definitivno niso na seznamu najljubših prevoznih sredstev. Mislim, da imajo radio Veseljak ali kaj je ta glasba, zakupljen. Nadležno.

The Dubliners - Whiskey in the jar

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...