torek, 20. april 2010

Slikarica

Zadnji stavek je bil: "Ljubezen je." Hm.
Zakaj je ta tako imenovani bog, moški? Prva boginja v grški mitologiji je bila Gaja. Z ženskim spolom so poimenovane tudi besede: energija, sila, duša. Ker ženska brez moškega lahko funkcionira, saj ni nujno potreben za nadaljevanje rodu, ampak obratno pa ne funkcionira.
Prebrala sem knjigo. Čarovnica iz Portobella. In mi je všeč. Zelo zanimiv način opisovanja dogodkov ima. Od različnih pripovedovalcev, z različnih vidikov.


Šok za šokom.
Razvila sem se. To mi je danes povedala profesorica za slovenščino. Če sem esej pisala 4, kaj takega. In ko je prišla do mene, je bila nekako brez besed. Samo presenetila sem jo.
Sicer sem hujši šok doživela neposredno po začetku naslednje ure z vsebino sms-a.
Resno? To je zarota. Ker ne plešem.
Slika ni objektivna stvarnost. Realističnost se kaže v novih motivih. Družbenokritičnost.


Moram pisati. Pa ne vem zakaj, samo čutim da moram. Ker ni vse razumsko, veliko stvar je narejenih po občutku. Ker ni razlage za vse, so samo občutja.


Vi sploh ne veste, kaj ne veste, to je problem.
Razen, če dajo pokrajino. Antilopa in zajčki.



Wings - Mull of Kintyre

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...