torek, 27. april 2010

Ločevanje

Pri Prišlekih, katere prebiram pridno že 3 dni in nikamor ne pridem, sem ugotovila, da je v knjigi umenjen Kljukec. Pač prepričana sem bila, da je bil fant katerega je napadel nemški vojak Kljukec, samo se je izkazalo, da je bil Kukec. Niti ne Tinček kot je mislila večina. Za Kljukca sicer okliče Lada Pšeničnika. Tistega s črno torbo iz dragega usnja, katero je skrbno nosil vse pomembne stvari.
Poleg zatikanja tipke T na tipkovnici, sem morala poslušati pesem katera je med drugim omenjena (tudi na koncu današnje objave). In še citat, ki se mi je zdel izredno zanimiv. Ja imam neverjetno veselje do citiranja knjig zadnje čase.
Zraven je hotel vsak s svojimi molitvami izprositi nekaj, kar ne bi bil pripravljen dati nikoli nikomur naprej. Molitev... je bila oskrumba Boga, najbolj oduren greh... Za vsako molitev, ki si jo zmolil, bi moral delati dolgo pokoro...
(Lojze Kovačič: Prišleki II. del; str. 217)
Papir. Plastika. Steklo.

Poleg branja sem samo še barvala. Nič drugega. Nič pretresljivega. Le dolg torek.

Marlene Dietrich - Lili Marleen

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...