nedelja, 25. april 2010

Perle

Film The Blind Side je neverjeten. Čeprav je po žanru biografska drama, se vmes nasmejiš. Od srca, skoraj do solz. Sandra Bullock je svojo vlogo odigrala izvrstno kot tudi Quinton Aaron, ki je bil Veliki Mike, črna gmota. Nekako so filmi posneti po resničnih zgodbah še vedno najbolj navdihujoči, ker imajo v sebi kanček nečesa za kar občutiš, da je mogoče.
In v ameriški nogomet dobiš čisto nov pogled. Čeprav mi še vedno ni všeč. Če smo že pri tem, kater šport pa mi je.

Ko sem ponovno obupala nad branjem Prišlekov, v nočem-vedeti-katero, sem gledala še en film. Chéri. Ni me navdušil. Samo všeč mi je kostumografija. In scenografija. Art deco oziroma art nuovo. Ker nekje sta definirana kot isti slog, nekje pa se v nekaterih malenkostih razlikujeta. Kdo bi vedel.
Jaz bi mogla.
No, uglavnem... Biseri in čipke.

Ko prebereš "čebela" namesto "čebula", stvari res dobijo drugačen prizvok. In potem se skozi film sprašujem, zakaj čebelo napasti z nožem. Ker del s čebulo je veliko bolj jasen. Pač tisti, da so nekateri ljudje kot čebula in se počasi odpirajo svetu, ampak če uporabiš nož, gre vse skupaj hitreje.

Bon Jovi - Bed Of Roses

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...