sobota, 10. marec 2012

Cel kup angleških besed

Verjetno še polž hitreje steče mimo mene, kot se meni piše seminarska. Tale angleščina mi sploh ne gre. Saj se lahko menim in pogovarjam, lahko jo poslušam in razumem. Ampak, ko pride do pisanja in struktur stvakov tu zamrznem. Kaj šele, da bi se ubadala s pravilno uporabo časov.
Že stavčne strukture v slovenščini mi povzročajo preglavice.


Kako nos. Raje ne omenjam. Menim, da spreminja obliko. Ali nekaj.
Naj omenim,  da je bila včeraj polna luna. Očitno sem prejla ugriz volkodlaka. Na zelo vidno mesto. Blazno zabavno, a?
Kdo bi razumel ljudi? In kdo bi šele razumel pijane ljudi. Bepanthen pa je danes moj najboljši prijatelj.
Ostale ignoriram. Sicer precej neuspešno, ampak ja, ignoriram jih.
Kao.

Modjo - Lady (Hear Me Tonight)

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...